Formy reklamy radiowej

Czy wiesz, że w Polsce radia słucha aż 75% społeczeństwa? To naprawdę dużo. Jeśli więc interesują nas media, jako miejsce zamieszczania reklam, to i radio warto wziąć pod uwagę.
Reklama radiowa może przybrać różną formę. Oczywiście, którą z nich wybrać, musi zdecydować osoba, która na reklamie zna się i która zajmuje się nią na co dzień.
Pierwsza forma reklamy to tak zwane dżingle. Są to krótkie, trwające najczęściej kilkanaście sekund melodie, czy piosenki. Drugą formą reklamy radiowej jest rozmowa sponsorowana. Rozmowa ta toczy się na określony temat i oczywiście ma na celu przybliżenie słuchaczom zalet produktu, czy usługi. I wreszcie trzecia forma- konkurs dla słuchaczy, w którym sponsorem nagród jest oczywiście ta firma, która jest reklamowana.
Radio daje więc wiele możliwości reklamy. I z pewnością wcale nie musi ona być nudna. Dobrze przemyślana reklama radiowa ma to do siebie, że wiadomości nie tylko docierają do określonej grupy słuchaczy, ale również, że skutecznie zapadają w ich pamięć i wywołują oczekiwane reakcje.